Masterclass Beïnvloed het brein met copy
omdat jij meer kan bereiken met taal

3 november 2023 in Amersfoort

Superbelangrijk: wat anderen vinden:

Lizanne Wesselink, tekstschrijver
"Deze masterclass is een unieke combi van serieuze informatie in een toegankelijke training. Niemand krijgt de kans in te dutten, de nieuwe inzichten vliegen je om de oren en er is veel ruimte voor zijweggetjes en extra informatie.


Een aanrader voor iedereen die verdieping zoekt in alledaags taalgebruik. "

Yordi Mariën, copywriter

"Als copywriter je teksten extra kracht bijzetten? Met de beïnvloedingstechnieken van Nicol verras ik nu vriend en vijand!. Als een echte Hans Klok werden we de hele masterclass beïnvloed. Van 'Niet joh?' tot 'Rot op, serieus?'. 
Een stoomcursus beïnvloedingstechnieken én een aantal 'magische woorden."

Brigitte Depiere, marcom advisor

"Duidelijke structuur, concreet en praktische tips aan een lekker tempo! Het was eigenlijk wel top, ik had gerust nog een uurtje extra willen krijgen. 
Ik raad deze masterclass absoluut aan omdat we ons vaak niet bewust zijn wat we allemaal kunnen doen met taal en beelden om het brein van onze doelgroep (positief) te beïnvloeden."

Ontdek beïnvloedingsprincipes, magische woorden en overtuigingseffecten die direct meer resultaat opleveren. Denk aan:

Meer conversie. Dus meer sales of meer sollicitaties. 

Vaker een ja-woord op jouw offerte, kandidaatvoorstel, verzoek.

 Mensen in beweging krijgen om jouw enquête in te vullen, mee te werken aan een project óf jouw koffie te halen.

Deze masterclass is voor iedereen die meer wil bereiken met taal. Eerder schoven aan:  tekstschrijvers, marketeers, salesprofessionals, ondernemers, ux writers, recruiters, communicatiespecialisten en copywriters.

3 november 2023

 nog 3 plekken

beschikbaar

484

inclusief mijn boek De 7 magische woorden t.w.v. €  27,98

10:00 tot 16:00 uur

inclusief lekkere lunch

Amersfoort

goed bereikbaar met auto en ov

Jij bent de architect van jouw boodschap. Gebruik jij de juiste woorden op de juiste plek? Dan is resultaat het gevolg. Of dat nu is dat jij jouw collega’s overtuigt van jouw briljante ideeën, jouw kind spruitjes laat eten of prospects 'ja' laat zeggen tegen jouw voorstel. Klaar om het spel van taal te spelen?

Denk niet aan een paars konijn.
Toch gedaan hè? Het is de magie van woorden.

Wat kost dat?

Duidelijkheid. Ik houd ervan. De investering voor deze masterclass is 484 per persoon.
Da’s inclusief een lekkere lunch, gegarandeerd lachen en mijn boek De 7 magische woorden t.w.v. € 27,98. En exclusief BTW.

Er zijn nog 9 plekken beschikbaar.

Ik reserveer mijn stoel 



maak het onmogelijke mogelijk

Lekker praktisch

Geen stoffige theorie, wel direct bruikbare inzichten. Ik deel herkenbare praktijkvoorbeelden en vertel over de wetenschap erachter.

De kennis die je opdoet kan je direct toepassen bij het schrijven van jouw eerstvolgende tekst, het geven van een presentatie of het bijdragen aan een vergadering.

Energie

Je hebt van die sessies waar trainers monotoon een standaardverhaal afdraaien. Dit is niet zo’n masterclass. Ik houd je bij de les en tover letterlijk de woorden uit de hoge hoed.

Wees gewaarschuwd: het kan zijn dat ik tijdens de masterclass op een tafel klim of dat jij je opeens in een polonaise bevindt (waargebeurd). 

diversiteit vacatureteksten

Netwerken

Alle deelnemers hebben het hetzelfde doel: leren beïnvloeden met taal. Het doel van beïnvloeding varieert. De een wil leren beïnvloeden met een slimme offertetekst, de ander met een vacaturetekst óf een pitch. 
Juist door de verschillende invalshoeken leer je het meest.

null                                      

Mensen noemen mij een woordgoochelaar

Time flies: ik houd mij alweer sinds 2004 bezig met het schrijven van overtuigende teksten. Na 10 jaar in loondienst als marketing manager richtte ik in 2011 een eigen bureau. Dit bureau groeide al snel uit tot het grootste tekstbureau van Nederland met 100% specialisatie in arbeidsmarktteksten. In 2022 verkocht ik dit tekstbureau om mij als spreker, trainer en auteur volledig te focussen op het beïnvloeden met taal.

Er rolden 4 boeken van mijn toetsenbord. In al deze veelverkochte boeken staat het beïnvloeden met taal centraal. Mijn laatste boek ‘De 7 magische woorden’ scoorde al binnen 1 dag een positie in de Managementboek top 25. In 2022 ging ik ervandoor met de titel: best gelezen auteur op Frankwatching als blogger.

Meer weten?

Hoe dan? Ik heb alle overtuigingstechnieken al in de strijd gegooid. Als er toch nog vragen zijn dan beantwoord ik die alsnog met liefde.
Stel je vragen tijdens een korte call