Gratis webinar
De kansen van AI voor vacatureteksten 

ontdek hoe 1 letter het verschil maakt.

goochel met magische woorden.

beïnvloed het brein.

nog 28 plekken

26

januari
van 13.00 uur tot 14.00 uur

Wat gebeurt er nog meer tijdens dit gratis webinar?

Jij ontdekt wat naakt schilderen te maken heeft met copy.

Er ontstaat een breinbotsing in jouw hoofd. Geen zorgen, het is pijnloos.

Je krijgt het beeld van aan een bulldog in een cheerleaders-outfit niet meer uit je hoofd.

Gegarandeerd: 59 minuten tips, tricks en interactie.

Aan het eind van de rit zit je vol energie, kennis en inspiratie om overtuigende teksten voor het brein te kunnen schrijven. Wat heb je eraan? Door te schrijven voor het brein beïnvloed je 95% van de aankoopbeslissingen én dus beïnvloed je jouw conversie.

Saai? Dat wordt het zeker niet. Commerciële bullshit? Doe ik niet aan. Wel doe ik jou in 1 minuut een onweerstaanbaar voorstel. Benieuwd of jij daar 'nee' tegen kan zeggen, want natuurlijk zit dat voorstel ook bomvol neuromarketing-trucjes en pas ik prijspsychologie toe😊.

‘Every character could make or break your landing page’

Dat elk karakter telt, blijkt uit onderzoek onder 40.000 landingspagina’s door softwarebedrijf Unbounce. Hoe je

elk karakter laat tellen, dát onthul ik tijdens dit gratis webinar. Net als dat ik vertel hoe slimme woorden je dommer laten lijken. En variatie in woorden zorgt dat je tekst intelligent (en dus betrouwbaar) overkomt. Ik goochel een bulldog in cheerleaders-outfit uit de hoge hoed én 3 magische woorden. Woorden die het leesgedrag zo beïnvloeden dat de websitebezoeker in beweging komt. Om vervolgens te zorgen dat de kans op conversie zo hoog mogelijk is, sta ik ook stil bij prijspsychologie.

nog 28 plekken

Over mij

Na 9 jaar marketing richt ik mij sinds 2011 volledig op tekst. Iets met:


'𝒾𝒻 𝓎𝑜𝓊 𝒹𝑜 𝓌𝒽𝒶𝓉 𝓎𝑜𝓊 𝓁𝑜𝓋𝑒, 𝓎𝑜𝓊 𝓌𝒾𝓁𝓁 𝓃𝑒𝓋𝑒𝓇 𝓌𝑜𝓇𝓀 𝒶𝓃𝑜𝓉𝒽𝑒𝓇 𝒹𝒶𝓎'.


Lekker cliché, maar soms is het wat het is. Ik schreef duizenden wervende, overtuigende teksten (en 3 boeken). Boek nummer 4 rolt in het voorjaar van de drukpersen.

Mijn ervaring als copywriter deel ik nu met andere tekstfanaten, als spreker en trainer. Dat doe ik enthousiast, bevlogen en goed. En altijd door stil te staan bij hoe je het onbewuste brein met woorden kan beïnvloeden. Sommigen noemen dit psychologie in copywriting, anderen zeggen schrijven voor het brein en de meesten zeggen neuromarketing.

Hoe dan ook: het is aangetoond dat we 95% van onze aankoopbeslissingen maken in het onderbewuste. Willen we niet toegeven, toch is dit hoe het brein werkt. En voor marketeers, copywriters en tekstschrijvers is deze wetenschap een zegen. Met slimme beïnvloedingsprincipes, handige effecten, vindingrijke methodes en magische woorden kunnen we het gedrag van de doelgroep (bij)sturen. Zo wordt het schijnbaar onmogelijke mogelijk en krijgt de conversie een boost.

Doe gratis mee

Waarom moet jij hier tijd voor vrijmaken?
Niets moet. Alles mag. Maar als jij de kracht van copy wil ervaren én benutten, dan wil je dit niet missen. Tijdens dit gratis webinar vertel ik hoe jij met woorden het onbewuste brein van jouw lezers kan beïnvloeden. Sommigen noemen dit ‘psychologie in copywriting’, anderen hebben het over ‘schrijven voor het brein’, en de meesten noemen het neuromarketing. Ik zeg meestal: scoren met woorden. Doe je dit goed? Dan ga jij ervandoor met de winst.

Voor wie is dit webinar?
Voor tekstschrijvers, copywriters, online marketeers, contentspecialisten en alle anderen die willen scoren met woorden. Woorden die je inzet in bijvoorbeeld webteksten, advertentieteksten, mailings, landingspagina’s of brochureteksten. 


Is het echt gratis?
Ja. Ik deel graag mijn kennis en daar hoeft niet altijd een prijskaartje aan te hangen. Dus jij meldt je aan en ontvangt geen factuur. Wel krijg je 59 minuten lang tips en inspiratie om te kunnen scoren met woorden.


Wordt het webinar ook opgenomen?
Als je er live bij bent is het het allerleukste én kan jij ook eventuele vragen stellen. Maar wat als jouw agenda al bommetje vol staat op 1 december? Ook dan kan jij je gewoon aanmelden. Kort na het webinar deel ik per e-mail een link naar de opname. Tot en met 15 december blijft de opname beschikbaar en kan je zelf een moment kiezen om achteraf het webinar te bekijken.